Lovely complex - recenze

Název: Lovely complex
Rok vydání anime: 2007
Typ, délka anime: TV - 24 epizod
Žánry: shoujo, školní komedie, romance
Kluk by měl být větší než holka, ale co když je holka větší než kluk??
Risa Koizumi je na průměrnou holku až neobvykle vysoká - 170 cm. Otani Atsushi je na průměrného kluka až neobvykle malý - 156 cm. Od doby kdy se ti dva potkali, se neustále jenom dohadovaly. Pro svoje věčné hádky kvůli výšce si vysloužili od učitele přezdívku "Al Hanshin Kyojin" (komediální duo, vysoká a malý). Tím začali být známí po celé škole. Když byli ti dva spolu, vždycky z toho vyplívalo, že bude legrace. Jinak Risa a Otani mají stejné zájmy. Mají rádi stejnou hudbu, jsou ze stejných věcí mimo, mají většinou stejné reakce... Tím, že ani jeden z nich nemá partnera začnou být spojování jako pár, což se jim ale nelíbí a vsadí se kdo si dřív najde partnera. Když to vypadá, že Risa sázku prohraje objeví se Risin bývalý spolužák Haruka, kterému se Risa líbí. I přes to si ale Risa postupem času začíná uvědomovat, že Otaniho už nebere až tak úplně jako kamaráda. Nakonec ji Nobuko (Risina kamarádka) donutí, aby Otanimu aspoň začala naznačovat, že se ji líbí. Ale Atsushi je mimořádně natvrdlý a Risiny náznaky nechápe. Když už se Risa konečně odhodlá a řekne Otanimu, že ho má ráda, bere to jenom jako projev přátelství (-_-"). Dokáže Risa Otanimu pořádně vysvětlit to co cítí? Když ano, pochopí to Otani konečně? Co bude muset překonat jejich vztah? Co se stane s Harukou? A jak se nakonec Risa a Otani rozhodnou?
Na kresbu anime jsem si musela chvíli zvykat, ale zvykla jsem si a dokonce si ji i oblíbila (hlavně ty obličeje :D). Amine mě taky hodně pobavilo :D *vzpomíná jak padala smíchy pod stůl a jednou si plivla jogurt na monitor - ehm..*. Ze začátku se sice může zdát, že kvůli zábavě utrpěl příběh, ale potom se to začne lehce rozvíjet. Příběh není nijak složitý ani extrémně originální, ale je prostě... nehorázně milý :D? Postavy jsou velmi dobře vykresleny a příběh dobře popsán. Takže romantická komedie, která se ale vyhýbá srdceryvným projevům lásky a vášnivým polibkům :D (díky bohu??).