24. října 2011

Ďábelská invaze :D

Meow

Táákže zdravím.Ne, ne, nechystám comeback (neboo.. :D), jen jsem chtěla něco napsat.Prázdniny jsou fajn (= oznámení roku :D). Zrovna dneska ségra odjela do Itáie, takže mi nemá kdo lézt na note a já tu můžu v klidu sedět (muhehe). Hned na začátku prázdnin jsme byli s našima v Rovinj a potom v Dubrovníku.. Naprosto mixomatózní  ^^. Mám dvě nové potkanice Yumi a Miyu (no jó, no jó, lehce sebestředné - já vím :D!). Takže teď mě ze spaní budí tři potkani co usilovné okusují vše, co se dá. Prostě nádhera ^^. Největši prázdninové sci-fi mého poklidného života byl výlet s bráchou a Věrkou do vidlákovského kina. Tak dobře do ostravské Luny, ale co :D. Mají tam strašlivě dřevěné mučící křesla, tak je to vidlákovské kino. Jinak se jdu pochlubit, protože jsem udělala příjmačky na jazykový gympl (jako první :D!), takže po prázdninách nastupuju (bože, bože, božeee). A bude šest hodin franiny týdně. Trochu se těším. Trroochuu. Rodičové, tety a sourozenci byli na Coloursech. Já jsem byla sama doma (muhehe podruhé :D), ale aspoň jsem stihla Charlie Straight na Masarykáči ^^. Taky jsme letos opět  absolvovali  Shakespearovky. Zkrocení zlé ženy bylo zrušeno, Romea a Julii přerušili v polovině a Jindřicha, co nebyl nic moc, dohráli celého :D. Taky jsem byla na alergologii a udělali mi výtěr z krku i nosu, odebrali čtyři ampulky krve a ještě já nevím co :D a dělají mi testy na všechno možný. Na něco usazenýho v dutinách, na mandlích, v žaludku, co způsobuje žaludeční vředy a na celiakii. Protože podle nich jsem v totálním rozkladu :D. Miléé. Já zatím půjdu a možnáá se někdy vrátím (začíná mě zase bavit psaní :D).

Ps: Joo a nejdůležitější zpráva, mám takové to obří prase z Kofoli. Nyaa :D. Je božské ( a zabírá mi půlku pokoje, ale to je vedlejší :D).

Tak zatím zdravím pozůstalé ovce a veverky :).

Žádné komentáře:

Okomentovat