24. října 2011

Co na srdci, to na kardiografu

Z 27.10. minulého roku


Co žere padna velká? Pandu malou :D!
Noo.. Takže zdravím ^^. Neboť (Jde na mě vidět, že jsem zkušená češtinářka, že jo :D:D? /Hlavně když v další větě napíšu špatně tvrdé, nebo měkké i jak se znám :D/) jsem tady nebyla přes dva měsíce tak se začnu pomalu, ale jistě vracet k Francouzskému podzimu, na kterém jsme byli překvapivě s franinou. Byli jsme na film Lovci mumií :D. Stejně nejlepší cesty tramvají - oni jsou krásní, milí, inteligentní a charismatičtí!  A taky mě učitelka franiny říkala, že jsem skvělá francouzštinářka - OMO - a že by mě chtěla poslat na nějaký gympl a na nějaké soutěže nebo co (no potěš ._.). Já se nedám :D! Ještě jsme taky byli s ajinou na Midsummer night´s dream, co hrály děcka z Havlovky a byla to docela i sranda. Jinak jsem taky byla nemocná, byla jsem se kouknout na dni otevřených dveří v gymnáziu Pavla Tigrida a zjistila jsem, že tam asi půjdu.. Ae bojím se tam :D. Přežila jsem školu a i Vánoce. Ty byly fajn ^^. Přijel brácha.. A já dostala hromadu knih - muhehé (knihofilie :D?). Dneska jsme zase byli nakupovat a ták. Možná sem i hodím recenzi pro vlastní klid :D.Zatím se s vámi asi loučím klasickým béé a mějte se :D!

Žádné komentáře:

Okomentovat