24. října 2011

Koishi shop


Po dvou letech, kdy je Koishi shop v Brně otevřený, jsem si ho konečně všimla ^^. Je úžasný. Mají tam základní věci jako Pocky, sáčkový i sypaný čas Senchu, sushi sety, rýžovač od Toshiyuki Kita, fazolovou pastu, koření na rýži a čajové konvičky a šálky. Ovšem moji favorité jsou bonbonky ze zeleného čaje značky Keiko (mátová, nebo citrónová příchuť *w*,ale i skořicová, zázvorová a třešňová) a limonáda Sangario Ramune (má v hrdle skleněnou kuličku, takže pokud chceme láhev zavřít, musíme se pokusit kuličku "vcucnout" :D).
Byla jsem i v Koishi restaurantu. Taky božský. Sushi tam připravuje Tadayoshi Ebina. Aww. Dokonce jsem to sushi i jedla :D (bylo lepší než v jiných sushárnách :D). Je to zvláštní, ale zjistila jsem, že na chuť sushi si musíte zvyknout. Když jsem ho měla poprvé, bylo to divné. Né, hnusné, ale prostě divné. Mělo to úplně jinou chuť než cokoli, co jsem kdy jedla. Ani jsem to k ničemu nemohla přirovnat, prostě ne. Ale postupně se mi to začalo zdát normálnější a normálnější :D. Takže teď už jsem docela zvyklá.. Umm, docela (vzpomínám na minulou návštěvu, kdy jsem měla na talíři jeden super kousek z "létající ryby".. ten BYL divnej :D). Jinak Koishi měli stánek třeba i na animefestech a ták.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat